THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

June 15, 2009

si perempuan jambu

assalamualaikum.

- oh.. senak perut sekejap..

- hujung minggu lepas sy balik kampung <-- nak bagi tau juga tu! pada hal kampung nombor dua sy adalah kl je. - apa yang sy suka tentang kampung sy yer? ok..ok.. pembetulan kampung nombor dua sy la.. sy suka datang sini sebab mestilah ada ahli keluarga . hhhuhuhu. harap-harap ana/che r tak baca entri ni (T.T")

- sy suka sangat makan buah jambu air . yang warna merah-merah jambu tu! oh.. warna kegemaran sy tu.. sedap tau. manis.. rangup.. kecur..kecur!

- sewaktu menulis entri ni sy sedang makan jambu air yang lazat ni. pokok jambu ni depan pintu nak masuk rumah je.

-sebelum balik shah alam , sy dapat bekal dua bungkus jambu air yang merah-merah jambu!!

- betul ke kalau makan banyak buah jambu ni nanti boleh jadi perempuan jambu ??

- ok.. sekarang sy adalah perempuan yang sedang makan buah jambu.. maka, sy boleh dikategorikan sebagai jambu tak? atau.. jambu tu sesuai untuk lelaki je?

-tidakkk!! tidak!! kalau macam tu abang dan adik-adik lelaki sy jambu ke? sebab makan banyak buah jambu?? *pengsan!

4 peminat pink:

jujahxo. said...

perempuan kalO jadik jambu takpelahh. kalO laki yg tak sesuaiii..!!!

hee. btOl ke??

*hey sheera. tak masam ke??

Diari Milik Pink said...

uiks..
sedaaaappp Ja.
ni besok besok biarlah mengidam jambu air.
senang nk cari..
manis manis.
rangup..
ni masih mengunyah lg ni..
ahhahaha..

haruan tasek said...

lama dah aku tak kena jambu air... nak cari kat pasar malam le

Diari Milik Pink said...

ye encik haruan.
sangat sorga kalau menulis blog sambil makan jambu air.
pagi tadi lagi sorga..
berjam jam ddk dalam tandas.
pergi site visit pun cari tandas.
perut terperanjat kot makan banyak sgt jambu.
ahhahhahhahaha.