THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

June 16, 2009

sang kancil berlari 100km/h

assalamualaikum.

-oooOOOooooo.. lajunya binatang kecil tu lari.. kenapa?? sebab apa??

- mungkin binatang itu senak perut dan mencari tempat-tempat berlindung untuk melepaskan hajat.. atau..

- binatang itu mendapat panggilan telefon menyatakan isterinya hendak bersalin kot ?? hurm.. ada kebarangkalian.. tapi amat tipis..

-oh.. barangkali binatang tersebut sedang mengejar peragut durjana atau dia sang peragut itu !! ohh.. tipu..tipu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(ombak rindu..citt!)

-habis tu apa sebenarnya yang terjadi ni?

- ceritanya macam ni.. pagi tadi (merujuk hari ahad a.k.a dua hari lepas) sy bangun awal <--sebab tertentu sahaja untuk hari ahad. - malangnya.. sy tidur semula! oh.. tidakkk!!!!!

- sedar-sedar lihat jam dah mencecah 7.15 pagi . alamak.. alamak.. dah lambat! capai apa-apa yang wajib zasss zasss dan zass.

- terkial-kial pakai contact lense. konon-konon nak nampak comel . lucu..lucu..

- sedar-sedar jam dah menunjukkan 7.45 pagi.. sebagai makluman perempuan mandi memang lama ok. maka.. faham-faham lah mana datang anak kancil berlari 100km/h di federal highway pagi-pagi hari.

-ahhahha.. sampai sungai besi tepat jam 8.00 pagi . hik..hik.. nasib la kalau kena saman pun!

- ni semua sebab dah janji nak jumpa jam 8.00 pagi. tapi ada pula permintaan supaya dijemput dengan lebih awal . hhuhuhu.

5 peminat pink:

jujahxo. said...

heippp cik sheera.

*pembetulan!

bukan sume perempuan mandi lama Oke. org laki pOn ada yg mandi ngn begitu lamaa sehingga mengalahkn kaum perempuan.


hahhahh!!
beriya iya kata nk dtg awal.
tamo lewat walau seminitlah.
tengOk tengOk terlambat jugak!

klaka lah awak ni sheera!
heuheu;p

Diari Milik Pink said...

ehhhehehe.

ok. thanks pn jujah.
nih pembetulan juga..
kebanyakkan perempuan mandi lama.
hurm.. lelaki pun sama.
wink..wink.

yer..
sy kena jemput kekasih hati.
lega jalan tak jem langsung.
=D

haruan tasek said...

lelaki buat apa mandi lama tu... confused aku. memang perempuan mandi lama tak dinafikan

jujahxo. said...

lenkali jangan malas malas bangun tidO pahammm?

Cik Syahira said...

encik haruan..
salah ek?
lelaki mandi lama ke sekejap.
sy tak tau oh.

puan jujah..
yer baiks lah.
sy tak malas-malas.
ahhaha..