THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

June 14, 2009

selamat pagi

assalamualaikum.

selamat pagi malaysia! selamat pagi shah alam! selamat pagi batu pahat!!

-wah.. sy harus memaksa diri untuk tidur sekarang juga. sekarang jam dah 12.30 pagi sewaktu sy sedang tulis ayat-ayat ini.

-kenapa malam minggu kena tisur awal? sebab pagi ini kena bangun awal untuk menjemput kekasih hati. alhamdulillah .. dia dapat keluar bersiar-siar seawal 8 pagi hingga 6 petang.

- kami merancang untuk balik kampung sekejap . seronok sebab dah lama tak jumpa keluarga kekasih hati ! dan lagi.. sy pun dah lama tak jumpa kekasih hati. maka.. kena lah tidur awal..

- tak nak la buang-buang masa. kalau datang awal, nanti dapat jumpa lama-lama sikit . sekarang ni sy lebih menghargai banyak benda disekeliling sy. contohnya ialah masa. 5 minit pun sangat berharga.. kalau sy jemput dia lewat esok, sy dah rugi beberapa minit !

- ok.. kepada kawan-kawan semua, selamat berhujung minggu.. jumpa lagi malam nanti yer..

5 peminat pink:

haruan tasek said...

selamat berhujung minggu

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu dtg kenduri kt blog gua beb..
FOLLOW skali pun xpa kasi meriah..

tido awal blh dpt ketenangan beb..

Diari Milik Pink said...

ahaks.
ye selamat.. selamat..
berhujung minggu dengan jalan yg jem.
tak suka! tak suka!
ouh.. mendapat jemputan kenduri??!
orite..
jap lg sampai..

jujahxo. said...

kate tak jupe smpai akhir taun??
tiba tiba jumpa??
cOngrats!
=)

Diari Milik Pink said...

alhamdulillah puan jujah.
kebetulan dapat jumpa.
tu la susah nak kata.
kalau ada tu ada la.
kalau tak, usah mimpi.
tapi berangan kan percuma.
hihihi.. buat penghibur diri.
*berangan lagi..