THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

June 21, 2009

kempiskan perut

assalamualaikum

- apa khabar semua? harap semua sedang berseronok-seronok di hujung minggu ini.

- sy banyak menghabiskan masa bersama keluarga dan bermalas-malasan di rumah je. tengok la kalau petang-petang sikit ada perancangan nak berjalan ke.. boleh je!

- sebelum tu nak tanya la kan. bagaimana kamu memelihara kondisi luaran perut ? maksudnya cara-cara nak kempiskan perut terutama bagi yang ada lebihan di perut. tak kisah la sikit ke banyak..

- dan bagi yang tak ada lebihan <-- wah! bagusnya.. apa yang kamu lakukan untuk memastikan perut kamu kekal kempis ? soalan maut nih. ehhehe.. ingat, perut kempis tak selamanya kekal kempis, suatu hari nanti pasti akan ada lebihan! <-- macam sumpahan la pula (T.T") - oh.. sy sangatlah liat untuk menjaga kondisi perut ni. sebelum ni sy ada buat sit up 30 kali sebelum tidur tanpa henti.. tu je yang mampu ok! tapi lepas seminggu sit up dah ke mana tidur tetap tidur. ahhhahaha.

- sy ada terbaca dalam sebuah blog, dia buat sit up sebanyak 100 kali sehari . kagum giler!! dia tu perempuan.. dulu beratnya adalah 80 lebih tak silap, kini tinggal 60 lebih je.

- kalau dia boleh buat, kenapa kita tak boleh kan? apa yang penting nawaitu je . kalau nak, semua boleh jadi. kalau tak, 1000 alasan la dia bagi.

- cun tak kalau perut sy ada 6 pax. ahhahhahaha *berangan!

1 peminat pink:

jujahxo. said...

emmm tu mmg btOl sheera. watlah byk kali situp. kalO bleh lbeh 100 kali seari. kOmpem perOt anda kempisss!!

dOlu tym i jOin palapes, hari hari dekat 1000 kali wat situp. kadang kadang lbeh dr tu.

mmg berkesanlahh! ;)