THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

June 22, 2009

jeling jeling manja

assalamualaikum.

- ada cerita lucu nak kongsi hari ni. harap hari isnin ni tak ada nak monday monday blues ke apa la kan..

- ceritanya macam ni, sy pergi site visit di hicom. dalam perjalanan sy sempat lagi makan kuih muih yang dibeli di kawasan rumah. rasanya tak ada masalah nak control stering kereta pun sewaktu makan kuih waktu pagi. janji alas perut..

- sewaktu di lampu isyarat, sy memang tak pedulikan orang kiri dan kanan pun. kunyah-kunyah la makan kuih donat pedas. sambil layan lagu di hot.fm.. sangat bahagia hari isnin sy kan? tak ada blues blues pun..

- lampu merah bertukar hijau, sy meneruskan perjalanan.. kebetulan sy perlu menunggu seseorang di simpang hadapan, sy pun signal ke kiri untuk minta laluan. dari kejauhan sebelum sy berhenti di simpang sy dah signal. maka sy rasa pemandu belakang pasti nampak.

- kecuali anda berangan sewaktu memandu . syukur pemandu lain bagi laluan, tapi ada sebuah kereta yang memandu ala-ala lipas kudung <--mungkin tak tahan nak ke tandas kot! langsung tak bagi laluan. - sy tak kisah dan bersabar je. sambil-sambil makan dengan bahagianya.. apa yang lucunya pemandu lelaki tersebut sempat menjeling sy tanda marah pada hal dari jauh sy dah signal nak masuk laluan dia.

-nasib lah sy tengah sibuk makan, jadi abaikan je la.. kalau tak mesti sy dah buat isyarat jari tau.. hurm.. jangan salah faham yer. sy buat isyarat jari tengah dan jari telunjuk. cuba teka jadi apa?

- peace lah!

1 peminat pink:

jujahxo. said...

heyyy sheera! lamanye dah tak mkn dOnut pedas! dOlu kt jOhOr melambak lambak.

skali dtg perak,, langsung tak jupe tau!

rindunyeee nk mkn DONUT PEDAS!
:(