THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

June 13, 2009

alhamdulillah.

assalamualaikum.

-walau pun entri semalam pahit untuk ditelan tapi tak apa la. nama pun khabar angin dan fitnah memang macam tu. manusia kan suka membesar-besarkan cerita dan memburukkan keadaan . ok.. abaikan.. tutup buku lama, buka buku baru.

- entri pagi ni haruslah entri ceria, bahagia dan bunga-bunga . sy nak kongsi kegembiraan sy selama hampir 3 semester melanjutkan pelajaran di uitm . sy memanjatkan rasa syukur dan terima kasih kepada ibu bapa, keluarga, kekasih hati dan teman-teman yang tersayang. sokongan dan doa semua banyak membantu sy untuk berjuang sehingga sy berada hingga ke tahap ini.

- seronok tak terhingga sebab dah selesai 3 semester dan ada satu semester lagi nak habis. sy berjanji sy akan lakukan yang terbaik untuk kepuasan ibu bapa terutama sekali, contoh kepada adik-adik (tiba-tiba ada ramai adik!) dan paling penting bukti kepada semua yang menyokong sy bahawa usaha kalian menyokong sy tak akan sy sia-siakan.

- akhir sekali, izinkan sy menikmati sem-sem terakhir sy di uitm untuk pengajian sarjana sy, insya Allah. semoga sem depan sy boleh tingkatkan pointer lagi! eh.. sy ada satu rahsia nak kongsi.. sy adalah pelajar yang paling muda dalam batch sy. wink..wink..

2 peminat pink:

haruan tasek said...

bagus cari yang paling muda nie... ha..ha

Cik Syahira said...

erk..
cari apa?
cari jodoh ke?
ahhhahaha..